onsdag 15. juni 2011

Brun Kjole


Har altid drømt om å lage mine egne klær og meldte meg på et sykurs kjempegøy :)
Har drømt om å designe mine egne klær å .men det er litt vanskelig å tegne mønstre .
Jeg har tatt av en god del kilo det siste året og bestemte meg i fjord sommer at jeg skulle sy meg en hjerte kjole og en lang jakke ,kåpe .
Her er den siste kjolen jeg har gjort ferdig brun cenille fra stoff og stil , blonder fra stoff ogstil på armene og blonder nede fra salig lavendel
Kjolen er kjempedeilig å gå med :)
Tror jeg har blitt hekta:)
Nå står en turkis drøm for tur:)
Ha en flott dag videre:)

4 kommentarer:

  1. Så gøy å se at du har begynt å sy! Kjenner godt til at du lager smykker og keramikk. Jeg har noen av hjertene dine som pynt :-) Begge kjolene er kjempefine! Både fargene, detaljene og snittet! Ser flotte ut til deg! Synes også hekleteppet du har laget for en stund siden var helt nydelig!!

    SvarSlett
  2. Så moro å se en yrende lidenskap blomstre!
    Knallfin kjole på en nydelig dame som GLØDER! :)

    SvarSlett